جاذبه های گردشگری دبی
نوشته شده توسط : نیکنام

آب نمای برج خلیفه دبی

آب نمای برج خلیفه دبی یکی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری دبی است. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. امروزه آب نمای دبی که همزمان با پخش موزیک شروع به کار میکند و حرکات زیبایی را نمایش میدهد به یکی از جاذبه های گردشگری دبی در سراسر جهان تبدیل شده است و چه بسا، گردشگرانی که با طی مسافت های طولانی را طی می کنند که این جاذبه زیبا رو مشاهده کنند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و توجه مسافران تور دبی را به خود جلب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است. آب نمای برج خلیفه در دبی مکان مناسبی برای گردشگران تور دبی می باشد.

اتوبوس شگفت آور دبی

اتوبوس شگفت آور دبی برای نخستین بار در خاورمیانه ارائه می شود. شما سوار بر یک اتوبوس می شوید، ابتدا گردشی در شهر خواهید داشت و سپس سوار بر همان اتوبوس وارد خور دبی می شوید و ساعتی را به گردش بر روی این خور می پردازید. داخل این اتوبوس به امکانات مختلفی از جمله سیستم برودتی مجهز گردیده است. جلیقه نجات و سایر تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری نیز در این اتوبوس تعبیه گردیده است. یک راهنما درطول سفر اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. گردشگران تور دبی با انتخاب این جاذبه گردشگری از تور تفریحی خود لذت خواهند برد.

 

پیست اسکی مصنوعی دبی

پیست اسکی مصنوعی دبی ، اولین پیست اسکی درون سالن خاورمیانه با ۲۲۵۰۰ متر مربع مساحت است. که فرصت اسکی در دل صحرای گرم دبی را فراهم میکند.حتی اگر به طور حرفه ای اسکی نمی کنید،نگران نباشید در اینجا همه گردشگران میتوانند از این مکان زیبا لذت ببرند. کودکان علاقه مندان خاص برف بازی در این پاساژ هستند. در پیست اسکی حتما به پنگوئن های زیبا سر بزیند این مهاجران زیبا فقط برای گردشگران از قطب به دبی آمده اند. در دل این پاساژ غول پیکر منطقه سردی وجود دارد که پوشیده از برف مصنوعی است و تنها محلی است که در دبی که شما سرما را احساس می کنید . دمای این محل به راحتی به زیر صفر می رسد و شما نیاز به پوشیدن لباس گرم دارید. این مکان پیست اسکی مصنوعی دبی است گه در نوع خودش بی نظیر است.

 

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی اسفند 95





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , مکان های دیدنی دبی, جاذبه های گردشگری ودیدنی دبی, جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: